marți, 11 noiembrie 2014

Asociația Unu și Unu și Petrom au adus daruri la Maternitatea Bacău



Corina Croitoru (dreapta) și medicul Luminița Apostu, 
alături de mamele copiilor născuți prematur 

Reprezentan]ii OMV Petrom [i ai Asocia]iei „Unu [i Unu” din Bucure[ti au f\cut, mar]i, 11 noiembrie, o pl\cut\ surpriz\ m\micilor cu copii n\scu]i prematur [i medicilor de la Maternitatea din Bac\u, unde au donat seturi de c\ciuli]e [i boto[ei tricota]i [i cuiburi pentru prematuri confec]ionate chiar de mamele care au n\scut copii prematur. Aceste seturi `i ajut\ pe bebelu[ii n\scu]i `nainte de termen s\-[i regleze mai u[or temperatura corpului.
Ac]iunea s-a derulat prin proiectul „Campionatul de voluntariat 2014”, organizat de OMV Petrom. Pre[edinta Asocia]iei „Unu [i Unu”, Corina Croitoru, a venit la Bac\u `mpreun\ cu {tefan Nica, ini]iatorul proiectului Campionatul de voluntariat, [i cu Lumini]a B\na[u, Business Officer la Petrom Moine[ti, [i au stat de vorb\ cu [efa Sec]iei Neonatologie a Maternit\]ii, Lumini]a Apostu, dar [i cu mamele aflate chiar atunci `n saloanele sec]iei, lâng\ copiii lor, c\rora le-au `nmânat cadourile.
Petrom a oferit [i o finan]are de 2.000 de euro Asocia]iei Unu [i Unu, pentru derularea acestei campanii [i pentru realizarea a 100 de cuiburi pentru incubatoare, care s\ ofere pe lâng\ c\ldura sufleteasc\ a donatorilor, grij\, confort, dar [i protec]ie bebelu[ilor prematuri.
Fenomenul na[terii de copii prematuri afecteaz\ peste 20.000 de familii anual.

„S-au implicat foarte mul]i oameni din compania Petrom `n proiectul nostru, au cro[etat, au tricotat [i ne-au trimis aproape 300 de seturi, iar din finan]area pe care am ob]inut-o am confec]ionat cuiburile pentru prematuri chiar cu ajutorul mamelor de prematuri. La noi `n ]ar\ nu am g\sit un model pentru astfel de cuiburi, dar ne-am inspirit din proiectele derulate `n alte ]\ri. Ne-am sf\tuit cu medicii neonatologi din Bucure[ti [i am conceput un model pe care l-am produs. Dezvolt\m acest proiect de o jum\tate de an [i `l vom continua [i `n alte maternit\]i din ]ar\.”


Corina Croitoru, pre[edinta Asocia]iei Unu [i Unu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu