- brandul reprezintă numele de familie al proprietarilor companiei
Buletinul
Oficial de Proprietate Industrială a făcut publică cererea depusă de compania
Dedeman, din Bacău, la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), prin
care se solicită înregistrarea ca marcă înregistrată a numelui de familie al
proprietarilor companiei, frații Dragoș și Adrian Pavăl. Cererea a fost depusă
prin intermediul unui cabinet individual de proprietate industrială din Bacău, pentru
clasa 35 de servicii ale OSIM „Servicii ale supermarketurilor privind
comercializarea tuturor materialelor de construcții și utilat locuințe”.
~n Buletinul Oficial
de Proprietate Industrială, numele noii mărci nu apare într-un desen deosebit,
ci ca un cuvânt scris obișnuit, cu majuscule.
Comentatorii
acestei cereri a proprietarilor companiei Dedeman spun că ea ar putea permite
fraţilor Pavăl să scoată la vânzare produse de bricolaj şi materiale de
construcţii sub brandul „Pavăl” şi în alte centre comerciale, nu doar în rețeaua
Dedeman.
După unele
declarații apărute în presă, numele Dedeman însuși ar fi fost creat din inițiale
ale prenumelor membrilor familiei Pavăl, dar după alte variante ar fi fost
preluat după numele unui lanț hotelier din Turcia.
Compania Dedeman este ea însăși liderul pieței
de bricolaj din România, cu o rețea de 40 de
magazine și o cifră de afaceri de peste 600 de milioane de euro. Unul dintre principalele
obiective ale companiei este de acoperire a pieței din București, unde mai are
trei magazine, iar de curând a început lucrările la un nou magazin. Planurile
Dedeman sunt de a ajunge la 50 de unități în România până la sfârșitul anului
2016, iar în București la șase magazine.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu