miercuri, 18 martie 2015

Cu o investiție de 700.000 de euro, Agricola ne arată cum fiecare masă are povestea ei



Grupul de firme Agricola a lansat o nouă campanie de imagine, care include trei spoturi tv, online, social media, PR și campanii la raft în Key Accounts, cu un buget de 700.000 de euro. Campania “Pentru mese de poveste” se va desfășura pe parcursul întregului an.

„Alături de indicatorii de performanță pe care îi vizăm pentru acest an, continuăm investițiile masive în diferențierea și consolidarea brandului Agricola pe piața autohtonă. Sunt sigur că această campanie va face apel atât la emoționalitatea a consumatorilor fideli ai produselor Agricola, întrucât descrie povești firești și totodată prețioase din viață, dar va fi și un suport informativ util pentru clienți prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informații variate despre toate produsele, inclusiv despre valorile nutriționale ale acestora.”
Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău.

Campania “Pentru mese de poveste” vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul Agricola: carne de pasăre (Agricola Internațional), salamuri crude uscate (Salbac) și semipreparate și produse tip ready-meals (Europrod).

„Începem una dintre cele mai ample campanii de până acum, prin intermediul căreia ne dorim să amplificăm calitatea deja consacrată a produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o altă lumină, cea a emoțiilor vieții fiecăruia dintre noi. Am avut alături, în această campanile, pe unul dintre cei mai apreciați regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins tradiționalul familiilor și momente speciale în compania celor dragi, dar și concretul de fiecare zi din viețile fiecăruia dintre noi.”
Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Bacău.

Masa este unul dintre cei mai atenți martori ai evenimentelor din viața noastră. Fie că este masa de bucătărie, de living sau terasă, masa este asemenea unei cărți de povești: ea păstrează toate întâmplările și momentele cărora le-a fost scenă. Agricola relatează, în cea mai recentă campanie de imagine, trei astfel de povești, dintre care una poate fi chiar a ta.

„În primul rând am scos «masa» din zona pieselor de mobilier. Am însuflețit-o și am făcut-o martoră la micile momente mai vesele sau mai triste din viața personajelor din campanie. Am apelat la o echipă de italieni, de la regizor la food-stylist, ca să-i dea viață și am înnobilat-o cu produsele companiei Agricola. Cam aceasta e rețeta campaniei «Pentru mese de poveste».
Luca Burlacu, Creative Partner WOPA.

Spoturile tv au în centru povești emoționante și povești amuzante, povești despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei, valoare tradițională și în același timp contemporană. Aceste povești pot fi regăsite de consumatori și prin intermediul standurilor cu produse promoționale (point of sale materials – POSM) instalate în magazine, al noului site AGRICOLA, al paginii de

Facebook Creator de Poftă, dar și prin diverse activări și surprize în magazine.
Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media). Spoturile tv pot fi urmărite pe canalul
YouTube dedicat. Echipa Agricola pentru noua campanie a fost formată din Carmen Gavrilescu – Marketing Manager, Daniel Bitere – Brand Manager și Cristian Călin – Corporate PR Manager.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu