Grupul de firme Agricola a lansat o nouă
campanie de imagine, care include trei spoturi tv, online, social media, PR și
campanii la raft în Key Accounts, cu un buget de 700.000 de euro. Campania “Pentru
mese de poveste” se va desfășura pe parcursul întregului an.
„Alături de indicatorii de performanță pe care îi vizăm pentru acest an,
continuăm investițiile masive în diferențierea și consolidarea brandului Agricola
pe piața autohtonă. Sunt sigur că această campanie va face apel atât la emoționalitatea
a consumatorilor fideli ai produselor Agricola, întrucât descrie povești firești
și totodată prețioase din viață, dar va fi și un suport informativ util pentru
clienți prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informații
variate despre toate produsele, inclusiv despre valorile nutriționale ale
acestora.”
Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău.
Campania “Pentru mese de poveste”
vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul Agricola: carne de
pasăre (Agricola Internațional), salamuri crude uscate (Salbac) și
semipreparate și produse tip ready-meals (Europrod).
„Începem una dintre cele mai ample campanii de până acum, prin
intermediul căreia ne dorim să amplificăm calitatea deja consacrată a
produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o altă lumină, cea a emoțiilor
vieții fiecăruia dintre noi. Am avut alături, în această campanile, pe unul
dintre cei mai apreciați regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a
surprins tradiționalul familiilor și momente speciale în compania celor dragi,
dar și concretul de fiecare zi din viețile fiecăruia dintre noi.”
Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Bacău.
Masa este unul dintre cei mai atenți martori
ai evenimentelor din viața noastră. Fie că este masa de bucătărie, de living
sau terasă, masa este asemenea unei cărți de povești: ea păstrează toate
întâmplările și momentele cărora le-a fost scenă. Agricola relatează, în cea
mai recentă campanie de imagine, trei astfel de povești, dintre care una poate
fi chiar a ta.
„În primul rând am scos «masa» din zona pieselor de mobilier. Am însuflețit-o
și am făcut-o martoră la micile momente mai vesele sau mai triste din viața
personajelor din campanie. Am apelat la o echipă de italieni, de la regizor la
food-stylist, ca să-i dea viață și am înnobilat-o cu produsele companiei Agricola.
Cam aceasta e rețeta campaniei «Pentru mese de poveste».
Luca
Burlacu, Creative Partner WOPA.
Spoturile tv au în centru povești emoționante
și povești amuzante, povești despre importanța coeziunii familiei și
prietenilor în jurul mesei, valoare tradițională și în același timp contemporană.
Aceste povești pot fi regăsite de consumatori și prin intermediul standurilor
cu produse promoționale (point of sale materials – POSM)
instalate în magazine, al noului site
AGRICOLA, al paginii de
Facebook Creator de Poftă, dar și prin diverse activări și surprize în magazine.
Campania
este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), COGEP (media), Advanced
Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media). Spoturile tv pot
fi urmărite pe canalul YouTube dedicat. Echipa Agricola pentru noua campanie a fost formată din Carmen Gavrilescu – Marketing Manager, Daniel Bitere – Brand Manager și Cristian Călin – Corporate PR Manager.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu