- compania aplică soluții digitale SAP de recrutare, trening și comunicare internă pentru salariați
Liderul pieței locale de bricolaj, Dedeman Bacău, a decis să-și
digitalizeze procesele de recrutare, dar și de training și de comunicare
internă pentru cei peste 9.000 de angajați, prin implementarea soluției
digitale de gestionare a resurselor umane SAP SuccessFactors – anunță SAP
România.
Dedeman pune astfel pe primul
loc pregătirea și eficiența angajaților, dar și procesul de comunicare
organizațională. SAP SuccessFactors este o suită de aplicații special create
pentru a răspunde nevoilor departamentelor de Resurse Umane, oferind soluții de
recrutare, de onboarding, de evaluare a performanțelor, pentru managementul
obiectivelor, pentru dezvoltarea carierei, de analize și de raportare, dar și
soluții de colaborare socială.
Implementarea va fi realizată de
partenerul SAP, Red Point Software Solutions, principalul furnizor software al
Dedeman. Red Point Software Solutions este certificat pentru implementarea
soluțiilor cloud de la SAP și este unul dintre implementatorii importanți de
soluții business de la SAP în România și Republica Moldova.
„SAP SuccessFactors – spune Răzvan
Gidei, general manager al Red Point Software Solutions - va aduce angajații Dedeman
mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță reală în achiziția produselor,
la calitate și preț optim. Dedeman este clientul nostru cu cea mai mare viteză
de dezvoltare și suntem pregătiți să ținem pasul cu ei în ceea ce privește
susținerea afacerii prin performanța aplicațiilor software pe care le
implementăm și dezvoltăm”.
Angajații Dedeman vor putea accesa
o platformă digitală de training în cloud, care pune la dispoziția acestora
cursuri și alte materiale conexe esențiale pentru dezvoltarea lor profesională.
Procesul de training al noilor angajați va fi simplificat și automatizat pentru
toate locațiile magazinelor Dedeman. Prin integrarea soluției cu website-urile
de job-uri, Dedeman va avea acces rapid la candidați, economisind astfel timp
și resurse. Realizând diverse analize privind abilitatea și competențele
candidaților vor putea realiza mult mai ușor selecția acestora, acoperind
necesarul de personal pe o arie geografică mult mai mare.
„Angajații Dedeman – a declarat
președintele companiei, Dragoș Pavăl - reprezintă pentru clienții magazinelor
consultanții care oferă soluții personalizate pe loc. Din acest motiv,
recrutarea, pregătirea continuă și comunicarea internă prin crearea unei
comunități online care colaborează în timp real reprezintă un factor important
al satisfacției clienților noștri”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu